Společnost Alfavaria se od svého vzniku v roce 1996 stala domovem týmu odborníků na nářadí a jeho profesionální servis. Dokážou vybavit jak domácího kutila, tak velké průmyslové podniky. O profesionalitě vypovídá jak mnoho realizací, tak pozitivní zpětná vazba společností a koncových zákazníků.
Klient nebyl spokojen se svou online prezentací, a protože se naše agentura zabývá nejen reklamou, ale také tvorbou webových stránek, rozhodl se oslovit právě nás – marketing pod jednou střechou. Od webových stránek očekával především přehlednější prezentaci nabízených služeb, ucelený responzivní design a sjednocení vizuální komunikace napříč svými weby. Dalším požadavkem byla vícejazyčnost webu s možností publikace článků, které pomáhají s organickým dosahem.
Při tvorbě webových stránek jsme kladli důraz na hlavní rozcestník na domovské stránce, který má návštěvníka v rychlosti seznámit s hlavními segmenty, kterými se společnost Alfavaria zabývá. Dalším úkolem byl vzhled webu, jehož hlavním cílem bylo, aby působil sebevědomě, přesvědčivě a nevzbuzoval jakékoli pochybnosti, které by mohli vést ke ztrátě důvěry.
Veškeré komponenty, které na webu byly použity, jsou snadno editovatelné klientem a umožňují v budoucnu další rozvoj či rozšíření webu. To vše díky redakčnímu systému WordPress, na kterém web běží.
Klient má nové webové stránky, které si zvládne spravovat a editovat sám, čímž šetří náklady na jejich správu a provoz. V rámci projektu jsme také provedli základní SEO optimalizaci stránek, která pomáhá v organickém dosahu vyhledávačů Google a Seznam, upravili měření a implementovali novou Cookie lištičku. Díky novému obsahu, správnému nastavení měření a vložení všech potřebných kódů můžeme zvýšit úspěšnost online kampaní a když je cokoli potřeba, v rámci našeho marketingu pod jednou střechou řešíme vše bez jakéhokoli dalšího čekání. Na webové stránky a nabízené služby se určitě podívejte, třeba i vy najdete něco, co by vaší dílně mohlo udělat radost.