Cestovní kancelář Experitour už asi netřeba představovat. Naše spolupráce započala krátce po založení mediální agentury a grafického studia maveb., tudíž se nejedná o první katalog, na kterém jsme pracovali a moc se těšíme, co nás na společné cestě ještě čeká 💛
Po vytvoření úspěšného redesignu, designu i formátu z předchozího roku, jsme navázali na naši práci. Pro letošní rok nás čekala milá změna a tou bylo rozšíření nabídky zájezdů i destinací, tedy katalog se nám rozrůstá a to nám otevírá nové možnosti.
Díky velké zpětné vazbě klienta a jeho zákazníků jsme se pro letošní rok rozhodli k menším změnám, které nejsou na první pohled až tak viditelné, avšak klienti-cestovatelé je jistě ocení. Řeč je o změně písma. Právě díky zpětné vazbě jsme se rozhodli zvolit lépe čitelný font při zachování stejné velikosti.
Největší radost nám však udělalo, že se nám podařilo sehnat partnera katalogu, společnost IVAR CS, kterému tímto ještě jednou děkujeme. Právě díky němu jsme letošní výtisk mohli distribuovat v lepené obálce V2, která katalogu opravdu sluší.
Na sezónu 2021 řada cestovních kanceláří jen tak nezapomene. Své by o tom mohl vyprávět Ondřej Zíka, majitel cestovní kanceláře Experitour, která několik vln pandemie zvládla a zájezdy, které bylo možné vypravit, vypravila. Ať už si klienti vybrali zájezd z katalogu nebo nových internetových stránek, jsme rádi, že jsme mohli být u toho.
„K mavebu mě přivedlo doporučení na grafika Marka a jeho profesionalitu, preciznost a také spolehlivost. Navíc se nám díky jeho kreativitě a zkušenostem podařilo v katalogu rozhýbat a uvést do života nový vizuál značky. S výsledkem katalogu byl spokojen jak majitel CK Experitour, tak i samotní klienti a díky tomu jsme rozšířili spolupráci i na další projekty.“